Юридичні консультації – це коли: ми на вимогу клієнта простими словами надаємо стислу інформацію щодо складних юридичних норм в сфері авторського права та інтелектуальної власності. Ми не повчаємо, а навчаємо.
Консультації можуть бути в таких формах: усними, онлайн (через платформу відеозв’язку Zoom) та письмовими (питання-відповідь із надсиланням на електронну пошту).
метод оплати та спосіб надання консультації, та отримуєте відповіді на свої запитання. Це послуга про економію вашого часу та експертність профільного юриста в сфері авторського права. Дуже зручно, швидко та без прив’язки до країни чи певної адреси. Обираєте прийнятний
З якими питаннями найчастіше звертаються до Нас за консультацією в сфері інтелектуальної власності (реальні запити з нашої практики):
– Як забезпечити захист своїх авторських прав і що, в першу чергу, слід зробити, щоб почати заробляти на результатах своєї інтелектуальної діяльності?
– Як «застрахувати» свій творчий матеріал від посягань третіх осіб?
– Що потрібно підписати і як оформити, щоб права на кліп повністю належали мені?
– У чому різниця між авторськими і суміжними правами, які документи і з ким потрібно підписати, щоб володіти обома видами прав?
– Як оформити взаємини з продюсером / саундпродюсером / агентом / актором / співаком / дизайнером / монтажером / тощо?
– У мене студія звукозапису. На що саме я можу зареєструвати авторські права в своїй роботі?
– Я хотів би дізнатися, якщо, наприклад, я хочу використовувати музику в своїй комп’ютерній грі. Чи доведеться мені проходити ту ж саму процедуру, що і при публікації в відео якогось музичного треку?
– Що робити в типовій ситуації, коли не було підписано договору-угоди? Два автори спільно придумали назву, в подальшому розійшлися, і у одного з авторів група стала популярною, а другий вирішив заявити свої права на назву?
– Я замовив розробку програми у програміста фрілансера. Чи потрібно мені бути автором? Або автором буде в будь-якому випадку розробник? Як закрити юридичні ризики? Договір розробки з передачею виключних прав?
– Як фіксується звучання музики в торговому центрі або ресторані? Кому і на яких умовах за це потрібно платити?
– Я художник і, якщо я візьму з соціальних мереж, наприклад з Інстаграм, роботу якогось фотографа, припустимо портрет, і перемалюю фарбами на полотно для продажу, чи буде це порушенням авторських прав?
– Якщо музиканти і бек вокал задіяний в записі, проте їм заплатили за роботу. Вони мають якісь права? Але ж їм заплатили.
– Якщо я продав пісню через посередника без договорів, чи маю я право знову її продати або випустити її під своїм ім’ям?
– Якщо я зроблю прикраси на продаж з обличчям відомої людини, наприклад Олі Полякової, і підпишу хто це, я порушую авторські права, теж стосується і персонажа з серіалу і т. п.?
– Якщо я візьму фрагмент з картини 1897-го року, трохи перероблю її з метою створення прикраси. Чи можу я продавати її, написавши чию роботу взято для прикладу? Чи можу я зробити прикраси копіюючи цілу картину, чи грає роль якого вона року?
– Чи можна використовувати ТМ (знак для товарів і послуг) під час процесу реєстрації, тобто, коли документи подані, але Свідоцтво ще не отримано?
– Якщо зареєструвати ТМ (знак для товарів і послуг) на продюсування, а в подальшому розпочати випускати, скажімо, одяг з цією назвою, то доведеться знову проводити реєстрацію? І краще зареєструвати відразу на юридичну особу чи можна оформити на фізичну особу, а потім передати юридичній?
– Якщо я зареєстрував назву групи, як торгову марку і вказав, що можу займатися продажом, тобто торговельною діяльністю, рекламою. Чи можу я подати скаргу на магазин, який використовує таку ж назву в рекламних цілях і продає товар?
І таких запитань для консультування безліч у будь-яких варіаціях і ступеню складності. Від процедур реєстрації торгових марок та авторського права до процесів побудови бізнесу на базі результатів власної інтелектуальної діяльності. Не соромтесь звертатися з будь-якими запитаннями.