Послуги, пов’язані з державною реєстрацією юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Приймаючи рішення про створення своєї власної справи, після визначення мети та цілей вашого бізнесу, напрямів розвитку, знайомства з конкурентами, усвідомлення всіх ризиків, вивчення ринку та інших дій, пов’язаних з перевагами роботи «на себе», Вам необхідно визначитись с формою організації бізнесу. Чи це буде юридична особа – Товариство з обмеженою відповідальність (ТОВ), Приватне підприємство (ПП), або працювати як Фізична особа-підприємець (ФОП).

Не важливо, яку форму Ви виберете, вона потребує процедури реєстрації у відповідних державних органах, у суворому дотриманні законодавчо встановлених процесуальних норм.

Наші спеціалісти надають допомогу як для проведення комплексної процедури реєстрації, тобто від Вашого імені за дорученням, так і у вигляді консультування з проблемних питань, які виникають у Вас під час цього процесу.

 

Комплексна процедура реєстрації включає:

  1. Аналіз Вашої майбутньої діяльності та підбір відповідних видів економічної діяльності (КВЕД) для реєстрації;
  2. Підготовка всіх необхідних документів для реєстрації, в залежності від обраної форми організації;
  3. Підготовка необхідних документів у відповідності з обраною Вами системою оподаткування;
  4. Розробка установчих документів (рішення одноосібного учасника або протокол загальних зборів учасників підприємства, статут);
  5. Юридичний супровід реєстрації, отримання відповідних виписок, витягів з Єдиного державного реєстру та в органах Державної Податкової Служби (тут при необхідності).

Як вже було сказано вище, якщо Ви самостійно вирішили зайнятися процедурою реєстрації, по кожному з етапів ми надаємо платну консультацію щодо складних питань.

Також у Вас є можливість замовити розробку всіх необхідних документів і супровід юриста при їх особистій подачі в органи реєстрації (це допоможе Вам заощадити кошти на видачі нотаріально посвідчених доручень від Вашого імені проводити реєстраційні дії).

Сама процедура реєстрації проводиться на практиці впродовж 24-х годин після подачі всіх необхідних документів в органи реєстрації, при умові, якщо державний реєстратор не виявить процесуальних порушень або невідповідності інформації про Вас та ваших партнерів-засновників підприємства в поданій документації, інформації, яка вже існує у інших державних реєстрах.

 

На тих самих умовах наші спеціалісти проводять процедуру реєстрації змін на вашому підприємстві або у відомостях про Ваш ФОП, а саме:

  • Зміна найменування юридичної особи (повного та/або скороченого);
  • Зміна місцезнаходження юридичної особи;
  • Зміна розміру статутного капіталу юридичної особи;
  • Зміна відомостей про органи управління юридичної особи;
  • Зміна керівника або відомостей про керівника юридичної особи;
  • Зміна складу засновників (учасників) або зміна відомостей про засновників (учасників) юридичної особи;
  • Зміна видів економічної діяльності юридичної особи;
  • Зміна інформації для здійснення зв’язку з юридичною особою
  • Зміни до установчих документів (статут), які не пов’язані з внесенням змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

 

* Ми також співпрацюємо з надійними колегами, які здійснюють послуги щодо процедурі ліквідації підприємства або ФОП.

 

Зауважимо, що успіх проведення всіх реєстраційних дій залежить не тільки від роботи наших спеціалістів, але й від достовірності поданої Клієнтом інформації про себе та його партнерів-засновників, а також від швидкості зворотного зв’язку.

Вартість послуг обговорюється у індивідуальному порядку, в залежності від обраної послуги, а також, у вартість наших послуг НЕ ВХОДЯТЬ витрати на послуги нотаріуса, які в будь-якому випадку знадобляться при проведенні реєстраційних дій та оплату обов’язкових державних зборів.

/ / /

X